سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش کتراک مازندران

فروش کتراک در گیلان

کتراک در گیلان

تخریبکاران، معدنکاران و مشتریان عزیز گیلانی میتوانند از طریق سایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن با مشاوران و کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نموده و سفارشات خود را ثبت و اقدام به خرید محصول کتراک نمایند و علاوه بر خرید محصول تضمینی با کیفیت و بسته بندی اصلی از مشاوره رایگان جهت اجرای هرچه بهتر پروژه های خود استفاده نمایند.

جهت اجرای پروژه تخریب با کتراک، بهتر است طبق مراحل زیر عمل کنید:

1) سوراخ کاری: سوراخکاری روی سنگ یا ساروج باید با مته  با قطر 32 میلی متر بوسیله دریل های برقی 11 کیلوگرمی انجام شود، توجه به این نکته الزامی است که فواصل سوراخ ها باید بین 20 تا 40 سانتی متر برحسب میزان سختی سنگ مورد نظر و همچنین آزاد بودن یا تحت فشار بودن اطراف سنگ باشد، توجه داشته باشید که ارتفاع سوراخ ها باید حداقل 60 درصد از کل ارتفاع سنگ را در بر بگیرد.

2) مخلوط سازی پودر کتراک با آب: نسبت 2 به 1 از پودر کتراک و آب را با هم مخلوط کرده و خوب بهم بزنید: استفاده از دستکش الزامی میباشد، در ضمن توجه داشته باشید که پودر کتراک را باید روی آب ریخت ، نه برعکس

3) دوغاب حاصل را باید داخل سوراخ ها ریخت و به صورتی که تا 3 سانتی متر از لبه سوراخ را پر نماید.

4) درب سوراخ ها را بهتر است بوسیله گُوه های چوبی پلمپ کرد و با چکش محکم نمود. بر حسب نوع کتراکخریداری شده، میزان سختی سنگ یا ساروج و همچنین آزاد بودن اطراف سنگ یا بسته بودن( تحت فشار بودن) پس از 30 دقیقه الی 2 ساعت کتراک فعل و انفعالات لازم را انجام داده و ترک های مورد نظر را بر روی سطح ، ایجاد خواهد نمود..

 

فروش کتراک مازندران

کتراک مازندران

همکاران، معدنکاران و مشتریان عزیز مازندرانی میتوانند از طریق سایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن با مشاوران و کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نموده و سفارشات خود را ثبت و اقدام به خرید محصول کتراک نمایند و علاوه بر خرید محصول تضمینی با کیفیت و بسته بندی اصلی از مشاوره رایگان جهت اجرای هرچه بهتر پروژه های خود بهره مند گردید.

با توجه به شرجی بودن آب و هوا در شمال کشور ذکر این نکته قابل ذکر است که ، بهتر است محل مورد استفاده در مکان کم رطوبت باشد تا بهترین بهره گیری از محصول ایجاد شود و همچنین سوراخ کاری های ایجاد شده باید فواصلی بین 15 تا 25 سانتی متر بر حسب نوع سنگ و یا باز و بسته بودن اطراف آن باشند.

از جمله مزایای مصرف کتراک میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

1)همانطورکه میدانید کتراک به دینامیت بی صدا معروف بوده و تمام فرآیند عملیاتی آن به صورت بی صدا بوده هیچگونه آلودگی صوتی ایجاد نمیکند.

2)دوستدار محیط زیست: تمامی مواد اولیه استفاده شده در فرمولاسیون کتراک، معدنی بوده و هیچگونه سمیت و زیانی برای انسان و سایر موجودات ندارد، تنها هنگام استفاده باید از دستکش استفاده نمایید.

3)آسانی در حمل و نقل: کیسه های کتراک برای حمل و نقل آسان بسیار مناسب بوده و بسته بندی ها از استحکام خوبی برخوردار است.

4)سهولت در کاربری و استفاده محصول: نحوه اجرای پروژه بسیار آسان بوده و نیازی به نیروی متخصص ندارد و با رعایت چند نکته و آموزش کوتاه، کارگر ساده هم میتواند از پس اجرا بر بیاید.